grattis darlo <3

Hemma igen efter en riktigt trevlig kväll hos Emelie.
Vi lagade mat, tacos for sure. Och satt och prata riktigt länge som
vuxna, mogna kvinnor gör. Vi pratade faktiskt om allt från aborter
till mindre seriösa saker och jag inser hur jävla mycket jag älskar
er tjejer! Ni betyder allt för mig. <3

Sen kollade vi på film, efter att bara suttit och babblat i typ tre timmar.
Blev shopaholics bekännelser, jag tyckte den var bra. Kanske för att
jag inte hade så stora förväntningar? I don´t know. Men bra va den.

Fanny bjöd på en vacker uppvisning och det hela var bara en riktigt
trevlig, härlig och välbehövd kväll.

Och nu, när det äntligen är 25 oktober fyller min bästa granne,
min bästa älskling, min storasyster jag aldrig fick, hon jag delar allt med,
hon som aldrig kommer bli av med mig 18 år. 18 HELA!!!
Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis <3<3<3<3<3
yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: fanny

vi tjejor e BÄST

2009-10-25 @ 13:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0