fredag 30 oktober.

Tjabba Tjena. Idag är det Fredag om ni inte har missat det.
Vart lite chockad när jag såg två på pendeln som drack och hade
systembolagpåser, jag tänkte liksom: vad fan ska man dricka på en torsdag för?
Men det är ju inte torsdag :) hahah.

Idag sov vi bort hela dagen, sorgligt. Sen spela vi såklart buzz och det
vart en tur in till stan. Har varit här 4 dagar och gått på stan varje dag.
Börjar bli ganska mätt på det faktiskt.

Vi åkte till kungsholmen och beställde nå skor till Ulrika, så det var kul
eftersom jag aldrig har varit där :) Sen  träffa vi Linda, Mathilda och Wilmer
en snabbis. Fast Wilmer följde med till donken och träffa Lukas också.
Så nåra hej har vi fått sagt iallafall :)

När vi kom hem gjorde vi en riktigt trevlig fredagsmiddag med kycklig och
efterrätt. Marias kompis Adam kom över och keka äppelpaj med oss.
Och nu kollar vi på TV, spelar buzz ochh ar det fredagsmys.
Nu ska jag vara social.. TOTALLY!!!

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0