fredag 16/10

Dåligt med uppdatering.
Råkade ta en för tidig buss i morse, inte smart alls.
Men som tur är var det bara en buss för tidigt så ;D
Fredagar är ju väldigt sega. Sämsta schemat ja...

När jag kom hem satt jag och skrev inköpslista sen kom
Carro och vi åkte med mamma och handla till imorgon.
Sen åkte vi hem till Carro där jag blev bjuden på mat.
Jättegod hemmagjord pizza.
Sen hade vi spakväll med bastu, hårinpackning, ansiktsmask,
raka benen och noppa lite ögonbryn så nu känner vi oss fräscha.

Har umgåts mycket med Carro senaste veckan och jag har insett vad
jag har saknat henne. Och nu kommer jag inte få träffa henne på
typ en månad för hon ska operera sig. Buuuhuuu :( Men vi får
åka och hälsa på henne osv.!!

Nu då, true blood kanske innan jag ska sova. Är ju sjukt trött men måste
kolla. Har blivit kvällsrutin liksom :)

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0