14.42

Lat, latare, Hanna... så ser det ut idag iallafall.
Vaknade ett par gånger under morgonen för telefonen ringde..
Men sen somnade jag om och sov till halv tolv. Sen har jag bara
kollat på tv och latat mig. Har hunnit duschat iofs.. Men mitt hår
ser ut som ett fågelbo nu.

Carro är hemma på permis! Vilket innebär att jag har möjlighet att
träffa henne ett tag. I´m a happy happy girl, with a happy happy smile.
haha kommer ni ihåg den låten?! Bubbles liksom! :)

Ikväll ska jag gå ca.. 1 meter. Hem till min kära granne Emelie som
fyller 18 bast imorgon. Detta ska firas med en.. lugn hemmakväll
and I tell you.. It´s going to be sooo nice!

Nu ska jag göra något åt fågelboet,
yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0