Världens bästa låt?

Dagens ämne i idol är Världens bästa låt.
Detta får såklart tankarna att snurra i huvudet.

Vilken är världens bästa låt? När jag började tänka hade jag inget svar.
Räknade upp.. min spotify lista. Men tillslut stod det mellan två låtar.
Goo Goo Dolls- Iris eller Aerosmith - I don´t wanna miss a thing.

Det slutgilitiga valet blev aerosmith - I don´t wanna miss a thing.
Så vacker, så tidlös. Den får det bli, helt enkelt!






2008/2009 bästa låt är däremot Lady Gaga - Pokerface.
Hänger fortfarande med mig på fest.
Tätt efter kommer coldplays Viva la vida.
Lyssnar på den nästan varje dag man tröttnar fortfarande inte!

Vad är då en världens bästa låt egentligen?
En bra melodi, gärna en bra text.
Man ska aldrig tröttna på låten.
Minnen och känslor ska väckas när man lyssnar på låten

Vilken är världens bästa låt enligt dig?

yours truly,

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0