vardagslyx

Otroligt bra dag måste jag säga. Första bra skoldagen på länge!
Försov mig inte, har min musik på blandad och ibland händer det
att det kommer dåliga låtar så man måste byta, men inte idag!
Solen ärade oss med sin närvaro till och från
och jag och Camilla fick gå till stan på hälsopeddan.

Klockan ett begav jag mig till J-huset för att vara fannys kund på
hennes kundmottagning. Fick ansiktsbehandling med mask och rengöring,
en snygg sminkning och ögonbrynen noppade för bara 150:-
Rekommenderas! Ska nog definitivt gå dit fler gånger!

Efter skolan drog vi ner på stan, Liza hängde också med.
Carro åkte hem för hon mådde dåligt. Men vi drog iallafall
en tur till wayne´s. Blev en sallad och en otroligt trevlig stund.
Satt där ett bra tag faktiskt! Mina underbara älskade<3

Nu har jag frågat lite frågor om alkohol vanor, och tack ni
som svarade! Ska fortsätta nu med arbetet som mest kommer
bestå av egna fakta och reflektioner. Hoppas det duger.

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0