vallbybron?

HELVETES DAG!

Försov mig i morse.. Isabella ska åka till florida och jag drömde
att jag och mamma också skulle åka dit och sola och ha det bra.
Snacka om DREAM ON! haha. Men iallafall så missa jag bussen också
för den där jävla bussen kom till busshållplatsen 14 över sju ist för 16.
DOM TVÅ MINUTERNA GÖR MYCKET PÅ MORGONEN!

Iallafall drog jag mig mot 15, som såklart var proppfull.
Busschauffören gav oss en liten historia om att vi borde förstå
varför han var försenad för "alla ska till plugget den här årstiden".

Trodde jag skulle komma försent men som tur var hade vi avslappning
och började kvart över åtta istället för åtta.

Sen har dagen bestått av hål känns det som..
Spåra så klart ut på medicinen. Det gör vi alltid och stackars
AC.. hon har nog den värsta timmen av alla med oss!

På väg till vår buss förvånade Liza både mig och Eva, vill ni veta vad hon sa?
Klart ni vill. Vi disktuterade det här med att ha många kilalr på samma gång

jag: men jag har läst att det är bra, för då blir man automatiskt inte för på
på killen man gillar eftersom man har många att lägga fokus på
eva: ja men det är ju jobbigt. man blir ju så förvirrad.
jag: ja, det värsta är ju om man blir kär i båda.. och båda blir kär i en..
så ska man välja en av dom liksom.. Nej usch...
Liza: men då har man sex med båda.. sen drar man?

Jag och Eva kolla på varandra och jag vet faktiskt inte om hon var seriös :O
Vi skrattade åt det iallafall och fortsatte gå på. Hm, ska ta ett snack med henne imorgon!

Vad långt det blev nu. Hope you don´t mind.
yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0