ttttyp

Jag fångar inte allas blick.
Jag sticker inte ut.
Jag lyckas inte alltid med mitt hår.
Jag får inte alla att skratta.
Jag väger något kilo för mycket.
Jag kanske har lite för små bröst.
Jag är för snäll.
Jag pratar en aning för mycket, om ointressanta saker.
Jag är dålig på att träffa mina vänner.

Men trots allt detta så är jag en så jävla bra tjej.
Jag är inte player.
Jag kräver inte uppmärksamhet.
Jag bryr mig inte bara om mitt utseende.
Jag får ändå många att skratta.
Jag är ingen mathetsare, jag njuter, okej?
Jag kan operera mina bröst om jag har några problem med det.
Jag är iallafall ingen bitch.
Jag vågar stå för vem jag är och är ingen tyst mus.
Och jag älskar mina vänner, trots att jag inte träffar dom jämt.

Du väljer... Inget tvång. Men det är ditt val.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0