torsdag

Gjorde ju bort mig lite idag ja, skulle redovisa. Reser mig upp
och upptäcker att min tubtopp åkt ner under brösten. Hehe.
Men så många såg nog inte, men lite kul var det ju!

Resten av dagen har flytit på, ligger och väger mellan g och vg
på engelska a. Och det där vget handlar mest om att jag
är duktig och aktiv muntligt. Så det var ju kul. Mina skrivuppgifter
vettetusen vad jag håller på med?
Ska göra ett bra nationellt prov så jag får ett VG!

På eng B fick vi gå på lunchkonsert eftersom vi håller på med
samma sak i A som i B. Och vi lovade att jobba hemma till v.50
så det var ganska skönt måste jag säga. Duktiga är esteterna på
vår skola också är ju värt att tilläggas!

Nu har jag kollat till min lilla lillebror som har insjuknat i liknande tillstånd
som jag var i för två veckor sen. Men nu blir det plugg.
Arbetsmiljö och säkerhet står på schemat. Prov imorgon. KUL.

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0