tokstolla

Hahaha men. Glömde ju berätta en av gårdagens roligaste händelser.
Vi går i matsalen och jag går och sjunger på ansiktsburk, ni vet
låten från comhem reklamen? Iallafall, den går jag och sjunger på
och ni vet min inlevelse när jag sjunger ibland. Den har jag, och så vänder
jag mig och sjunger ansiktsbuuurk, ansiktsbuuuurk till Camilla.
MEN VÄNTA NU?! Det är inte camilla. Det är en helt främmande tjej.
Och jag dog.. av garv.

sen att jag halka på väg hem från bussen i leran, klarade mig dock utan att ramla!

nu blir det skola och se vad som händer idag, antagligen det gamla vanliga?
Lyckades gå upp utan att försova mig också. Cred till mig!
yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: lindsie

shiit vad pinsamt xD

Jga skulle också garva ihjäl mig :P

2009-11-17 @ 10:25:11
URL: http://whitedeathangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0