tisdag

What a day, what a day.
Försov mig i morse, mamma kom in och fråga om jag hade
sovmorgon. Förvirrad var jag och ja vette tusiken vad jag
höll på med där ett tag. Upp kom jag iallafall.

En annan som var uppe var min lillebror. Han ockupera badrummet.
Klockan 07.09 var han klar. Min buss går 07.16 och jag hade inte hunnit
borsta tänderna. Fick med mig hans busskort av bara farten så hur
han kom till skolan är ett mysterium. Jag fick springa till bussen
och kände verkligen att den här morgonen sög.

Sen fick vi jobba självständigt, då höll jag Fanny sällskap.
Och på idrotten, då jävlar. Fy sjutton vilken rolig lektion.
Alla kämpade som satar både på innebandyn och doppbollen.
Vi kriga som gamar!

Efter den allmänt flummiga etik lektionen var det spinning på feel good.
Har aldrig svettats så mycket, så det lilla av min sjukdom som fanns kvar
är nog nu borta för alltid. Men shit va skönt det var ändå! Verkligen
pressa sin kropp till det yttersta.

Nu har jag pluggat helveteskunskap, får väl se hur provet går imorgon.
Synd att jag har världens sämsta lärare, annars hade jag älskat detta ämne!

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0