tisdag 17/11

Vi som inte är rika får ju använda vanliga spotify,
och jag blir lika rädd varje gång den där reklamen kommer:
Vi är sämst i europa, ja vi är sämst i europa.
Hahaha men men smällar man får ta.

Dagen har varit okej. Lite sur för jag hade verkligen ställt
in mig på en sak men det gick ju åt helvete. Men, tanken som räknas.

Idrotten var väldigt rolig, fick köra olika lekar man körde
i 4an sist typ. Istappen och under hökens vingar.
När jag skulle ge ett förslag hann jag bara säga: JAA NU VET JAG!
Så började hela klassen skrika nej och protestera.
Hm, undrar varför ;)

På fritidens aktiviteter hade vi massage och meditation, härligt värre.
Ska nu börja med min redovisning jag har på torsdag.
Good luck to me!

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: Lindsie

Lycka till :)

2009-11-17 @ 20:17:57
URL: http://whitedeathangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0