taken

Jag kollade nyss klart på Taken.
Mest kollade jag på den för studiesyfte, men även för jag har hört
att den var bra. Och det var den, men lite för mycket action för
min smak. Jag tycker inte det är så kul när man ska döda alla. Haha!

Men fyfan vad det här med trafficking är hemskt, och att det pågår
just nu, i denna stund, i detta land och vem vet om det pågår i denna stad!
Det är så hemskt, hjärtlöst. Allt för pengar som en i filmen sa, och jag
tror mycket väl att det kan vara så. Så länge man försörjer sin familj
skiter man rent ut sagt i vart pengarna kommer ifrån.
Helt sjukt enligt min etik och moral och allt vad det heter, men det
finns ju så ofattbart hemska människor.

Usch.. nu vart jag upprörd och ledsen igen, precis som efter lilja 4-ever.

Jag tycker iallafall att ni ska kolla på filmen.
Den handlar om en tjej som med sin kompis åker till Paris,
väl i Paris träffar dom en trevlig kille på flygplatsen som dom delar
en taxi med och han bjuder in dom på en fest senare på kvällen.
Men tjejerna blir kidnappade och den ena tjejens pappa som är
spion flyger till Paris för att leta rätt på, framför allt hans dotter.
Mycket action, mycket känslor.

Kommentarer
Postat av: V E V V E, i'M THE ORGINAL!

sv; jaa precis, jag håller med :O

2009-11-26 @ 22:14:49
URL: http://vevvz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0