söndagsmys,

Denna dag har gått så himla långsamt! Men det betyder inte att den inte
har varit bra, Inte alls. Tvärtom. Det ända negativa är detta skit väder
och att jag var tvungen att gå upp klockan 8.

Jobbet var ju ganska så asskönt eftersom det knappt kom nå folk alls.
Tiden sniglade lite i slutet, men det är skönare än att stressa ihjäl sig.
Pappa skjutsade hem mig till Skälby, min snälla pappa <3
och efter en dusch drog jag och Carro till Ica för att köpa pepparkaksdeg
(ja, jag vet. vi är lata. Men ni känner inte oss i köket) och julmust.

Hemma hos Carro satte baket igång och Isabella kom, brun som en pepparkaka
tänkte jag skriva.. eller ja. Jag gjorde ju det men det var inte så roligt. Hehe...
Brun var hon, deppig för att vara hemma i detta skitväder men jag var glad
för att få träffa henne. Träffa henne sist när vi var hos Emelie och åt och grejjade?

Efter en hel del misslyckade, men yet goda pannkakor. HAHAHHAHA fattar ni hur
trött jag är? PEPPARKAKOR menar jag! ... goda pannkakor fick vi ont i magen
och la oss och jäste i soffan framför top model.

Och nu är klockan halv nio? Men för mig känns det som läggdags?
Hm, inte bra det här. Inte bra alls. Sovmorgon till halv sju imorgon iallafall. Jippie ;D

yours truly,

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0