så kan det gå

Som jag misstänkte fick jag lov att gå hem från skolan.
Men hann med social omsorg och svenska iallafall.
Vi hade argumentation, och vår grupp var asbra för alla höll
med våra argument. Det var lite roligt med Killarnas grupp:
Muhammed: Men om man kollar på efterlyst, det är bara utlänningar som
är med.. Men i fängelset sitter det mest svenskar!
Jag: Ja, för utlänningarna är ju efterlysta?

Hahah jag klarade fram några skratt trots att jag inte är på topp.
När Liza dissa mig och jag råkade dissa Camilla gick jag och träffa
Fanny, hon planerade lite om sin fest. Ska bli så himla roligt!

Dessutom var jag och Fanny väldigt modiga och klarade av två uppdrag.
Cred till oss liksom.. Sen vart allt för mycket och jag åkte hem.

Har sovit nån timme och sitter och skakar nu, imorgon blir jag hemma,
möjligtvis onsdag också. Det får vi se. Kul att vi ska börja med matdagbok
när jag är sjuk och inte kan äta någonting. Inger kommer döda mig!
2 köttbullar ser inte bra ut.

Ett stort tack till Liza också som offrar så mycket för mig, I love you girl <3

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: Tant Kim | Bloggdesigner

sv: ingen orsak. ber om ursäkt om det kom många. blogg.se ville inte med mig. :|

2009-11-02 @ 18:04:38
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Tant Kim | Bloggdesigner

Okej va bra. Jag råkade trycka kanske 5 gånger nämligen. xD

2009-11-02 @ 18:35:27
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: fanny

krya pårej gumms se till att vara frisk den 14e;)

2009-11-02 @ 20:39:20
Postat av: Lisa

Sv: Ja, det går bättre nu men det är nog mest för att jag vet att jag ska få åka hem i Januari, för gott. Lämna auair livet, det var nog inte riktigt något för mig även om jag har det bra här och allt är roligt och så.



Ta hand om dig och lycka till i livet.

2009-11-02 @ 21:05:05
URL: http://ettlivsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0