ra ra ahaha, gaga olala

Jag mår verkligen illa, hur illa som hellst.
Åt kanske för snabbt eller nått men har mått illa sen klockan
sju typ. bläääää. Så det bidde ingen B&J till mig...
Fick smaka lite av emelie så det räckte.

Efter Ica maxi gick vi hem till Carro som är livrädd efter att
ha sett paranormal activity, haha jag vågar ju inte ens se trailern
och jag kommer nog aldrig se den filmen.

Imorgon är det jobb som gäller, sen ska vi fira min mormor,
hon fyller 60 på onsdag.
Kan låta tråkigt, men med strömskärsfolket och min släkt
så vet ni att våra fester aldrig är tråkiga!

Nu sitter jag och försöker lyssna på lady gagas nya skiva,
men det vill självklart inte fungera. Ända låten som funkar
är bad romance, och den har man ju hört. blää, eller inte för låten.
Men för att det inte vill fungera som jag vill!

Är lite deppig också för att jag hade i detta nu kunnat umgåts
med mina kära ulrikor eftersom min lillebror är på nån cup i Falun.
Men jag får önska min lillebror lycka till och hoppas på några dagar
på jullovet! :)

Nu räcker det för idag,
yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0