moviestar

Jag hatar att jag inte kan kolla på skräckfilm längre.
Vet inte vad som har hänt. Har väl aldrig gillat det men jag har klarat
av att kolla. Gillat den där känslan man har efteråt. Men nu
mår jag dåligt bara jag tänker på känslan.

Jag blir så arg på mig själv för jag vill se paranormal activity.
Jag är ju en av de få som älskade blair witch project (under tiden jag gillade skräckfilm)
och har hört att det är samma princip. Så jävla sugen, men ändå inte.
Nånting säger till mig att inte trycka på play-knappen.
Så jag får hoppa över det och hålla mig till mina sötsliskiga filmer med
kärlekshistorier och förutsägbara slut. Dom gillar jag bättre.


Dessutom vill jag att det ska bli 2012 så man får se om det händer nått.
Även om jag är 50/50 om jag tror på det så kommer jag vara otroligt nervös
den här tidpunkten om två år! Haha då ska jag inte komma
och snacka skräckfilm iallafall.

Nu ska jag sova. Så jag inte försover mig imorgon.
en sak till bara, som har hänt många nätter i rad. Jag har vaknat mellan
ett och tre, och det finns väl inget bättre?! Att vakna och känna att man
kan sova några timmar till. Det gillas!

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: EMmelist

haha jajjemän! en viktig text ju! :D

2009-11-10 @ 23:43:02
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: sara

jag är livrädd för att jorden ska gå under 2012! hihi. :)

2009-11-11 @ 19:01:43
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0