LOVE <3



du är verkligen en av de bästa människorna jag har träffat.
kan inte tänka mig in i att jag inte tyckte om dig förrut, jag är
så glad att jag har ändrat mig för en roligare människa finns inte.
Tänk alla sjuka saker vi har gjort.
  • stand by me filmen.. kommer du ihåg :D?
  • vår skräckfilm, hahhaha jag dör bara jag tänker på det.
  • när vi sov över hos dig fast vi inte fick och gick till ica klockan 8 på morgonen och satte oss i Emelies garage för vi inte kunde komma hem. Så jävla sjukt!
  • Din 16-års fest.
  • CYKLA TILL TORTUNA GROPEN
detta är bara några av alla minnen jag har med dig och jag hoppas
verkligen att det kommer bli fler.

hoppas att du har haft en underbar 18-årsdag Fanny Gurås så ska vi
festa ordentligt på lördag. Du ska få en oförglömlig 18-års fest!

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: fanny

ÅÅÅÅÅ VA SÖTNOSIG DU ÄR, DU ÄR SJÄVKLART EN UT AV DE BÄSTA PERSONERNA i mitt liv!och jag skulle aldrig byra ut dej mot någon annan! haha vi har hittat på sjuka saker och fler ska de bli!

2009-11-13 @ 08:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0