just another manic monday

Ska börja med en ny taktik, inte plugga till prov.
Det gick ju riktigt bra idag ju.
Kanske beror det på att man har mindre förhoppningar på hur det ska gå?
Helt okej gick det iallafall svarade på alla frågor utom en och kunde
tillochmed svara bra! Så ska kanske köra på den ;)

Nej, det får nog bli pluggination tills på onsdag. Naturprov.
Förresten, vet vad jag har fått att sluta orden med nation ifrån.
Det är Adams fel för han sa alltid softination förrut, så bestämde
jag väl mig för att börja med det. Så here I go!

Har varit på stan på eftermiddagen och fixat lite, ska fortsätta med
det imorgon. Har mycket att stå i i sådanahär tider ;)
Kvällen fortsatte med Carro på skälby, riktigt kul hade vi och
en tjej kom fram och prata med oss. Frågade om vi hade mobil,
vad vi hette och sa att vi va fina. Tack tack sa vi ;)

Det första Carro sa när hon gick var: Går hon på hasch eller?
Hahahhah en av anledningarna till varför jag hatar sverige! ;D
Dessutom kom vi på ett bra projekt, ska kanske görat i trean. Får väl se!

yours truly,

Hanna

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du haft en mysig kväll! :)

2009-11-09 @ 21:40:21
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: e l i n [estr.blogg.se]

ibland har man tur & kan mer än vad man tror! :D

2009-11-10 @ 19:52:29
URL: http://estr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0