jag vet att ni vet

Har flera ton läxor till imorgon. Men vart sitter jag? Här!
Börjar bli en dålig vana det här. Ingenting blir gjort.
Men nu måste jag verkligen göra det här...

Har verkligen ingen inspiration. Kan bara tänka på lördag
just nu faktiskt. Helg helg helg helg helg helg.

Tänkte iallafall dela med mig av mina favoritlåtar just nu:

Ke$ha - TiK ToK
Pixie Lott - Mama do (uh oh, uh oh)
Itchy daze - Monster
Jason Derulo - Watcha say

spotifya, you tubea, itunea vad du vill!

what to do...?

yours truly,

Hanna

Kommentarer
Postat av: V E V V E, i'M THE ORGINAL!

sv; jo det tror jag med :/



fast alla kanske inte har samma relation till sina djur som jag hade med henne. för vissa kanske en hund bara är just en hund.

2009-11-12 @ 19:13:23
URL: http://vevvz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0