I will be victorious

Måste ju bara säga att dagens låt definitivt är muse - uprising.
Sen jag öppnade spotify sist har jag lyssnat på den alldeles för många gånger.
Men det är nånting. Kan inte riktigt förklara. Måste upplevas.
Känslan i refrängen och ba aaaaaaaaaaaaaaaaaah.

Är glad jag, som sagt var. Ska kolla lite foton med mamma nu från
hennes glansdagar. Kanske hittar lite smått och gott.
Ikväll blir det tacos, och 1a adventsmys med julmust och saffransbullar.
Alltså inte lussebullar, men med saffran i. Haha.

alltså seriöst, jag vill bara skrika ut min lycka. Jag vet inte
vad jag ska göra med den. Det var längesen jag mådde
så här bra. Så himla härligt att ha tillbaka den här känslan.
Det är den här personen jag är liksom. jag har hittat hem igen!
inget stoppar mig fan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0