halloween

1 november. Smaka på det. 1 november.. VINTER.
Shit vad fort tiden går. Vart tar den vägen? Känns som att
det var igår som jag var på 60 års fest.
Vänta... det var jag ju!!

Det var jättetrevligt och jag var där under mat och sång och tal
och jag längtar inte tills folk ska hålla tal för mig. För jag kommer
gråta som en stucken gris. Underbar mat och jag hoppas verkligen
att födelsedagsbarnet är nöjd med festen.

Efter ett tag åkte jag vidare hem till Alex och hade lite fest där,
det var askul. Vi dansade som om det inte fanns någon morgondag.
"snabba hunden" "långsamma hunden"...
Men allt roligt har ett slut, så jag och Emelie åkte hem vid ett halv två
kanske..

När jag kom hem hade Mathias några kompisar här så vi satt och snacka
men dom drog också efter ett tag och det vart bara Sebbe och Ante kvar av
hans kompisar. På något sätt hamnade vi i mitt rum och satt och prata aslänge
så jag bestämde mig för att gå och sova, för annars skulle jag aldrig få sova.

Det var bara det att dom inte delade mina planer, så jag fick trycka ner mig
med Mathias och Sebbe i min säng, och Ante, stackarn, sov på golvet.
Tro det eller ej, men vi somnade iallafall. Men vid sex vakna jag av att
den ena snarka högre än den andra och det var kokhett så jag fick flytta
till min lillebrors rum. Hahha händelserik kväll va ;)

Hoppas att ni alla hade en trevlig halloween.
yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0