frisk ? :D

Godmorgon.

Inatt har varit en hemsk natt. Jag vet inte om det var så på riktigt
eller om jag drömde. men jag var verkligen dyngsur. Som att jag
hade duschat. Men jag mår mycket bättre idag så förhoppningsvis
svettades jag bort febern så kan jag gå till skolan imorgon.

Ville egentligen gå idag. Har ju naturprov, men jag bestämde mig för
att lyssna på kroppen istället för min rastlöshet.

Min röst vet jag inte hur det ligger till med, men halsen är mycket bättre.
Hostningen är sådär. men också den är bättre. Så ja, jag antar att jag
börjar bli frisk. Gud vad härligt!

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: emmelist

hahaha ja jag vet. sjuk video :D

2009-11-04 @ 10:10:22
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0