fredagsmys, för mig själv

Somnade som en stock under EMA, kollade bort under en reklam
och nästa gång jag kollade hade visst scarred börjat. Ooops.

Hade en lektion idag, sen följde Liza med mig hem och pappa kom
och hämta oss. Vi hade fältstudie på hans jobb och det var faktiskt
jätteintressant och roligt. Dels jobbet, men även att faktiskt se hur
och vad pappa jobbar med på riktigt. Jag visste ju att han jobba med
motorer på ABB, men inte mer än så.

Efter det åkte jag, mamma och stefan ut och övningskörde. Gick fin fint.
Jag tar det superlugnt denna helg.
Idag är det myskväll med mig själv, har en B&J i frysen och kollar på Idol.
Imorgon är det jobb, och sen bowla med la familia och på söndag är det också jobb.
Vad ska ni göra i helgen :)?

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0