fredag den 13e

och än så länge har inget allvarligt hänt. Jag höll på att sätta mat i halsen,
det var väl det enda.. Det visste jag att det skulle hända så.
Vissa av oss har ju haft en jävla tur idag. Ingen nämnd, ingen glömd.
Men jag är glad för din skull för om du läser det här fattar du!

Nu vart ni nyfikna va ? rätt åt er!
ska snart sätta igång och hjälpa pappa med lite tacos.
FREDAGSMYS! sen blir det självklart idol ikväll.
Och tagg tagg tagg till imorgon.

Kollade på världens gulligaste film på social omsorg, handla om demens.
Riktigt söta gamlingar som bråkade och höll på. Fick även reda på att jag ligger
på VG och hon tror jag har kapacitet att få MVG. Vi får väl se!

ha en trevlig kväll
yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0