60-års

Sitter här med en handduk runt hjässan, nyss hemkommen från jobbet.
Jobbade med Anna G idag, en av mina absoluta favoriter så vi hade
en riktigt trevlig dag och nästan ingenting att göra. me like.
Fick lite tråkiga besked också, men vi är ju glada för din skull.

Ikväll är det 60-års fest som gäller som sagt, så jag ska
skynda mig och fixa mig och sen dra ner till lokalen där
vi ska vara. Tror verkligen att det kommer bli en trevlig kväll.
Min släkt + strömskärsfolk+ lite andra. Ja, vad säger man?
Man är som tur är härdad. haha stackars lilla Hanna.

Och så vill jag önska Fanny ett stort lycka till på sin
krogen debut. Hoppas du får det awsum! :D<3

Nej, nu ska jag fixa mig så jag kommer iväg idag.


yours truly,

Hanna

Kommentarer
Postat av: fanny

haha tack hanna

2009-11-28 @ 16:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0