<3




Bjuder på denna bild så ni får nått trevligt att kolla på när ni tar en paus
från detta inlägg. Känner att det kan bli en del att läsa..

Som den svennebanan jag är måste jag ju bara börja med att påpeka
detta jävla väder? What´s up with that liksom. Ös, verkligen ösregn i morse
och blå himmel när man går hem. Och vad är problemet med
att det var iskallt i oktober och nu, när det får vara vinter är det vårvärme?
Hm, växthuseffekten kan väl se till så att det är sol och varmt hela året.
Me would like ;)

Skolan idag var.. minst sagt speciell. Tema veckor, frihet under ansvar.
Känner ganska starkt att det arbetssättet inte passar mig och är
glad över att ha vanliga, schemalagda lektioner. Fick inte mycket gjort idag.
Dessutom var jag och Camilla tvugna att byta ämne...

Istället för att jobba, KOMMENTERA INTE DET HÄR MAMI & DADI! så sprang
vi runt med Fanny i skolan och hjälpte henne med hennes projekt.
Hehe, kolla in alla snygga killar extra noga är det inte varje dag man gör inte :D
Vi fick iallafall fram några guldkorn och jag önskar Fanny & Louise fortsatt lycka till!

Nu är jag hemma, och imorgon lovar jag att jobba ordentligt.
Har ju trots allt bara nio dagar kvar nu! Och vårt nya ämne är trafficking
om någon mot förmodan vill veta!

Nu ska jag kolla nån film, och trots att denna dag var väldigt oansvarsfull
så kännde jag att fan vad jag var värd det!

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK ni var bra smakråd;D ibland... haha

2009-11-23 @ 19:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0