<3

Jag vill börja med och tacka Fanny för en jättetrevlig dag
med bubbel och relax på björnö gården, fix och lokalfixning,
god mat och en rolig fest, trots vissa omständigheter.
Hoppas du hade en jätterolig dag, och hur som hellst vill
jag bara att du ska veta att jag hade det!

Sen vill jag ta upp det här med hur dålig stil det är att säga
att man ska komma och i sista minuten säga att man inte kan.
Verkligen det värsta som finns, otroligt respektlöst!
Okej om ens mormor dör, eller om man har sagt att man kanske
kommer. Men har man sagt att man är säker på att man kommer,
då ska man fan dyka upp. Det är iallafall vad jag tycker.

Hur som hellst var det som sagt jättetrevligt, träffa lite nytt folk
också. En som snacka mer än mig! Då förstår ni, om min mun går
i 320 gick hans i 780! Oj oj oj.

sen hoppas vi att mr. däckare kryar på sig, nu ska jag sova.
Imorgon ser jag fram emot att plugga naturkunskap. KUL VA?!

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0