(+):-)

Shittans, Vaknade 13.13... Brukar aldrig sova så länge.
Vaknade typ till en halv minut under hela natten.
Men skönt och behövligt antar jag att det var!

Mår prima idag, tillskillnad från vissa andra tror jag ;)
Man kan ju faktiskt ha roligt utan att dricka sig full som en kastrull!
Dessutom måste jag ta upp det här med att gå på fest,
sitta i ett hörn och dricka sin öl/cider/grogg whatever.
Vad är det för kul med det? Då kan man lika gärna stanna
hemma i köket och dricka sin öl själv.

Man ska dansa, spela roliga spel som våghals (mitt nya favorit),
prata med människor. Vi (jag, Louise och Fanny hade en stor
diskussion om det igår, och vi kom fram till att dom som tycker
det är tråkigt på krogen, det är dom som bara sitter. Are we right?)

Iallafall glömde jag igår att berätta att Louise har lärt mig att
knyta ballonger. Jag är 17 år, och det har tagit mig 17 år att
lära mig det. Men nu kan jag, så tack Louise! :D

Nu ska jag plugga naturkunskap hela dagen... Vad ska man göra
för att förhindra att arktis smälter? KUL!

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: Louise :)

de ska ja skriva dit ;) .. o du att ja lärde dej ;) .. HAHHA!

2009-11-18 @ 16:36:39
URL: http://louiseelfwing.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0