you can go your own way

Har varit inne hos Emelie hela eftermiddagen/kvällen.
Vi har babblat och spelat guitar hero. Gick ovanligt bra.
Men jag suger fortfarande, märktes att jag vart trött för
i slutet vart det inte alls som jag ville..


hahahha denna bjuder jag på, det var nyår förra året.

Jag ska faktiskt snart gå och lägga mig, vet snart inte
vad jag heter. Har varit mycket intryck idag för hjärnan
att ta in så det behövs.

Hostar som en idiot också, torrhosta men inte riktigt.
Det är trevligt på bussen när folk kollar på en som man är
pestsmittad. Det är då man vill ställa sig upp och skrika:
JAG ÄR VACCINERAD MOT SVININFLUENSAN DET ÄR INTE DET!
Men jag behåller mitt vett, har en vattenflaska i väskan och
försöka hålla mig så bra som möjligt.

Godnatt people.

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0