VÄÄÄÄRDELÖÖÖÖÖST

Värdelös kväll.
Värdelös stavas V-Ä-R-D-E-L-Ö-S för dig som inte visste.
Har suttit och "möblerat" om min farmville, lyssnar på lady gaga
och tycker att även fast det är ganska värdelöst, så är det ganska
skönt! Har haft något på gång varenda lördag känns det som.

Längtar efter maten, ska få potatisgratäng och fläskfilé. Gillar.

Måste diskutera en sak med mig själv! Jag har blivit gillar skadad!
Jag vill skriva gillar överallt. Jag vill gilla blogginlägg, bilder på bdb,
saker folk säger i verkligheten . Allt. Skulle vilja göra en skylt
med en tumme upp och hålla upp varje gång någon säger nått bra!

KVÄLLEN ÄR RÄDDAD! Ska träffa Carro. Men först och främst mat.

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0