tisdag

Jag hade sovmorgon till halv tolv, men gick upp tio i tio.
och jag och Liza kom på att vi var tvugna att åka lite tidigare
för att hinna äta, så det vart stress på hög nivå och jag
fick pölsa mig igenom snön till busshållplatsen.
Värsta konditionspasset eftersom det var 5 minuter tills
bussen skulle gå.

Väl i skolan körde vi lite gott och blandat på idrotten,
innebandy och fotboll var roligast. Speciellt när man distraherar
Adam med lite julsång. Han hatar det på riktigt!

Lite film på etiken och ett friskis och svettis baserat pass
på fritidens aktiviteter. Riktig kul men jobbigt.

Det har snöat hela dagen och jag och Carro ska faktiskt gå till
Håkantorpsbacken och åka pulka. Den ni. Mysigt ska det bli
och jag har varit taggad hela dagen! Fanny ska troligen
också joina oss lite grann..

Så medans vi har det mysigt i snön, får ni ha det mysigt vart
ni nu är.

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0