tidsfördriv

HAR..

Blivit generad inför folk? självklart
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nej, det har jag faktiskt inte.
En sexleksak? nej
Haft en onenightstand? nej,
Ätit musslor? nej
Varit på en festival? yes
Stått på scen? ja
Däckat? nej
Haft ett förhållande i under en månad? nej,
Blivit kallad player? ja, men fattar fan inte hur det gick till..
Bantat? har hänt att jag har försökt
Färgat ditt hår svart? nej
Färgat ditt hår extremeblonde? yes, usch.
Photoshop? nej

VAD..

Längtar du till mest just nu? JULLOV!!!!!!
Ska du göra i helgen?  fest imorgon, sen vet jag ej.
Har du för kläder på dig? 27 lager kläder, jeanslegging, mjukisbyxor, linne, skjorta och tjocktröja X'D
Gjorde du igår? school och spela guitar hero med Emelie hela kvällen
Åt du senast? korv och makaroner -.-
Har du för mobil? sony ericsson K660i
Köpte du senast? en lussebulle till mig och Liza
Skulle du gjort om ditt ragg skulle börja ragga på din bästavän? what to do.. bli ledsen.
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? har tänkt den tanken.. vet faktiskt inte.

VEM/VILKA..

Kramade du senast? oj, Camilla eller Liza tror jag.
Slog du senast? slåss aldrig!
Fick du sms från senast? Liza
Pratade du med i telefonen senast? Camilla
Saknar du mest just nu? ulrikorna och maria!!
Tycker du om? de vet om det
Älskar du? de vet om det
Är din bästavän? Liza, Emelie, Carro & Camilla
Var du med senast av det motsatta könet? Mathias
Kan du lita på mest? oj, jag vet inte. Men jag tror jag kan lita på alla jag berättar saker för.
Vet mest om dig? Emelie och Carro
Sov du tillsammans med senast? jag har inte sovit över hos någon på aslänge..

ALLMÄNT

Har du pussat en groda? haha ja
Kan du hjula?  nej ;D
Biter du på naglarna? ja, borde verkligen sluta
Är du EMO? haha jag har känslor ;) nejmen jag är inte EMO
Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa, resa, resa
Vågar du flyga fallskärm? jadå, skulle vilja göra det
Har du sjungit inför publik? hahah fyfan. ja det har jag
Spelar du cs/wow eller något liknande spel? farmville :D
Följer du mode? njae.
Är du hungrig? nej, åt nyss
Är du blyg? nja. det beror helt på person, tillfälle osv.
Din första kärlek? David, fast tror aldrig jag har varit kär faktiskt
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? nej
Skulle du kunna göra allt för? familjen och mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0