stolt?

måste bara säga: fan va besviken jag blev på Agnes.
Här har man gått runt och varit stolt över att en svenska
slått genom så stort i USA. så hör man henne live efter
4 år och det låter, rent ut sagt förjävligt.

Liza är ju lite rolig som vanligt.
Jag: alltså fyfan, det lät ju förjävligt!
Liza: Nej, jag tycker det är bra. Låten är ju bra.
Jag: Ja, låten är asbra. men hon kunde ju inte ens sjunga den.
Liza: jo, jag håller inte med dig. hon var bra.
Jag: Äsch, du är tondöv :)
Liza: Nej det är du som tondöv, du hörde inte att Eddie var bra heller.

Där har vi beviset, lilla gumman va gullig du är. Men om sanningen ska
fram så sög verkligen Agnes. Så är det. Dessutom kan vi ju tänka lite
på din fina sång vid datorn idag, haha nej nu är jag taskig. förlåt, det
är klart att du ska få tycka som du vill (inte ;))

Nej hörrni, nu gäller det. Har sagt det förrut, säger det igen. ERIK ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0