rubrik

Äntligen klar med alla sysslor, nu är det bara att vänta
på pappa och susanne så vi kan börja med köttbullar,
julskinka, knäck och allt. Så himla mysigt.

Haha förra årets knäck vart rent ut sagt apäckliga,
vi hade ingen riktig sirap så vi provade med brödsirap.
Gott folk, prova aldrig det. Superäckligt!

Under promenixen med hundarna gick jag förbi jobbet
för att önska dem en god jul. Då sa Lena: Men hanna,
jag tror du har en liten julklapp som väntar på dig.
Så tog hon fram en julklapp från Anna, så himla gulligt!
Vart riktigt nyfiken vad det är för något.
Orka att jag tjatar, men jag vill verkligen ha imorgon.

Supercalifragilisticexpialidocious

Kommentarer
Postat av: Tant Kim | Bloggdesigner

God jul på dig tjejen hoppas du får massa klappar. :)

2009-12-23 @ 13:50:25
URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0