måndag

Idag är jag trött, riktigt jävla skit trött rent ut sagt.
Jag somnade när jag höll på att skriva sms igår och det ni
mina vänner, det har aldrig hänt förut!

Jag har ont i huvudet och känner mig bara seg,
emelie frågade om jag ville gå på stan med henne och hennes
syster, jag tackade ja men insåg att jag måste spara mina
pengar, för om jag åker ner kommer jag inte kunna hålla mig.
Så hon får höra av sig när hon kommer hem.

Jag ska ta och ringa min frisör och se om dom har någon tid
inom dagarna som kommer, skulle vara skönt att få det gjort.

Jag är hungrig också.. väldigt hungrig men inte ett dugg sugen
på någonting. Illa det här, men jag får väl hålla mig ett tag tills
jag blir så hungrig så jag måste äta. haha!

Nu ska jag inte babbla mer,
yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0