lördag

Det var skönt att sova ordentligt inatt,
vaknade av higher på tvn och varje gång jag har
fått den ur skallen så har jag blivit påmind av den på något vis.
Men det är helt okej, den är ju underbar!

Tillberga vann med 6-1. Patrik hade kunnat hålla 0:an om
inte robin klanta till det, så robin är skyldig patrik en 10a ;)
Kallt som sjutton var det men man är ju kunglig så jag stog ut!

Jag har dessutom glömt att berätta lite positiva saker för er,
vi har fått våra praktikplatser, och jag fick mitt förstahands val.
Första gången jag har tur? Iallafall ska jag praktisera på Bryggan,
en rehabmottagning där människor hamnar efter sjukhuset,
innan dom ska hem. Så det kommer inte bara vara sjuka skruttiga
människor. Så himla skönt!

Vi fick också reda på betyg i arbetsmiljö och säkerhet, ligger på VG.
Så himla skönt, pratade lite med henne också om de andra ämnena
som jag tycker är kämpiga eftersom jag inte lyckas ända fram men
hon sa att om jag bara ligger i lite till blir hon inte förvånad om jag får VG
i dom också. Så det är bara att kämpa med dom där jävla analyserna.

Det kanske finns ett ljus i mörkret ändå ;)

yours truly,
Hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0