jag säger väl som alla andra



GOD JUL <3
(tro det eller ej, jag har också varit liten och söt! :D )


Har varit stressigt idag och direkt när vi vaknade började vi
med jullunch, sen öppna vi paket för hela slanten, när Susanne åkte till jobbet
tog jag, Patrik och Pappa en sväng förbi stallet vid fåren
och en promenix med hundarna. Vette tusiken vad det var
med Zeke, galen i snön var han. Jag delar kanske med
mig av lite fler bilder senare.

Sen snabbt som attan hem till mamma för att hinna se Kalle,
såklart! Ferdinand i mitt hjärta. Han är så himlans gullig.
Efter det var det mat ännu en gång och efter det hade vi
en vild diskussion om att vi kanske kunde skippa tomten i år.
Vet ni? Jag hade bäst argument så vi slapp.

Nu är mormor och mamma och lämnar gammelmormor så jag
passade på att smita upp hit, men jag ska ta mig ner igen snabbt
som attan och börja skära frukt. Och sen mina vänner, sen blir
det singstar. Jag har mina aningar om att jag får glänsa ikväll.
För även om det inte låter bra är jag rätt bra på att ta tonerna.

Hoppas ni har haft en mysig dag, och får en fortsatt trevlig kväll.
Best wishes,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0