harry potter

Nästan all min shopping är avklarad.
Tänkte nästan skriva här men de jag har julhandlat till
läser ju min blogg så det hade inte varit det smartaste draget.
Men det var en liten tröja till mig också iallafall,
tack vare / på grund av Emelie som sa att jag var tvungen
att unna mig något.

Emelie är ju min gud så jag gör allt hon säger!
En liten fika på espresso house hann vi med också.
Mitt nya favoritställe, stans godaste chailatte och
stans trevligaste personal! REKOMENDERAS!

Dagen har som sagt varit stressad, metodövning på wenströmska.
Gick mycket bra, vi fick syssla med såromläggning och Liza hade
ett riktigt sår som jag fick ta hand om. Efter det fick vi lov
att vänta på bussen i evigheter och sen slänga i oss maten och
springa upp till kristiansborg och byta om snabbt som fan ;)

Livräddning och simning, gick asbra om jag får säga det själv.
Fick upp dockan och det fick jag ju inte i åttan eller när vi gjorde det sist.
Och själva uppgiften, simma, ta upp dockan, "livrädda" och simma
tillbaka klarade jag på mycket godkänd tid! och mina 20 längder också.
Varför började jag inte i simning? Jag älskar ju vatten!

Sen stressa igen för att hinna till lektionen och sedan gå ner till slottet.
Utställningen var bra men orkar inte skriva mer för då spårar detta inlägg
ur eftersom det redan är en hel halv roman ;)

det var iallafall min dag som trots stressen varit ganska bra,
Hoppas att ni också har haft en bra dag!
yours truly,
Hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0