gott och blandat

Camilla kom till skolan så jag slapp vara själv,
och i sista sekund fick vi panik för att vårat såg
så himla dåligt ut jämfört med alla andra som dela
ut kondomer, kakor, godis osv.

Men vi fixade lite häften och frågor, så lite folk kom
till oss iallafall och dom som kom kom ju inte bara
för att få nånting. Det känns ju skönt!

Rektorn var ej i skolan så det bidde inget snack med
henne idag heller. Vart håller den människan hus egentligen?
Hon är aldrig där när man behöver henne.

Fick en asgullig present från Anna också, en handgjord
ödla som handikappade barn i sydafrika har gjort.
Som ett litet tecken på att hon vill att vi ska få åka.
Hon sa, att om hon får ha ett finger med i uttagningen
är chansen mycket mycket stor att vi får åka.
Älskade, saknade Anna. Tråkigt att den lärare som verkligen,
verkligen brinner för sitt arbete måste gå...

Ska troligen träffa Caroline ikväll, imorgon är det jobb som gäller
och på söndag ska jag chilla tungt ;)

Nu njuter jag av julmusik, mina favoriter är:
band aid - do they know it´s christmas
John Lennon - happy Xmas (war is over)
och Tommy Körberg - julen är här.

Men all julmusik är riktig kärlek <3

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0