Global warming? My ass!

Nejdå, jag tror på klimatförändringarna men när det
är såhär kallt och mycket snö i mitten av december för
första gången på evigheter. Sist vi hade en vit jul
var väl samma år som vi hade en fin svensk sommar.
Alltså typ år.. 1999?
Ja då är det svårt att tro att vår lilla boll snart kommer
förstöras av våran livsstil!

Jag hostar fortfarande, varken sämre eller bättre
men hoppas det inte blir så jobbigt med det ikväll.
Kanske går över när jag får andra saker att tänka på.

Är sugen på att åka till sydafrika över nyår, Jaime visade mig
hans inbjudan till en nyårs fest på en strand där. Skulle inte vara helt fel.
Men det stannar nog som en liten dröm det.

nu ska jag snart dra mig mot nya mål,
ha en trevlig kväll kamrater.

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0