fu..

Idag är jag arg.
Stämningen är spänd i kompisgänget på grund av temaarbetet.
Alla är lite små stressade och vill ha det så bra som möjligt.
Resulterar i att alla är lättirriterade och sura.

Som grädden på moset fick vi idag reda på att våra profiler inte
alls gör någon nytta, eftersom att vi i princip kommer läsa samma
kurser eftersom vår rektor vill ta bort kurser och lägga till en annan
för att få oss attraktiva på arbetsmarknaden.
KUL ATT GÅ EN INTERNATIONELL PROFIL UTAN DET INTERNATIONELLA
ÄMNENA. Engelska B är det enda som skiljer profilerna åt just nu,
eller ja, hälsa och friskvård läser pedagogisk ledarskap.

Vi ska alltså få en ny kurs.. Geritrik eller nått sånt..
Gamlingar.. Igen. Jag vill fan inte jobba med äldre...
Jag skiter i om jag blir attraktiv när jag inte får göra det jag
har sett framemot.

Vi kommer få chans att läsa dessa kurser som plockats bort, men på IV-val.
Tur som f*n att jag inte redan hade bestämt mig för något annat!

ÅH JAG ÄR SÅ UPPRÖRD!!!!!!!
Vi har gått runt och grämt oss över detta hela dagen, Camilla
fick visst ett litet bröd i huvet. Haha (A)
Men men.. det löser sig.. Det gör det alltid.

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0