dfdsh

nu är jag hemma från stockholm,
imorgon är sista dagen vi ska iväg, tack och lov.
Börjar tröttna på det här lite grann.

Lite kul var det när vi skulle hitta dit vi skulle, jag tror att
jag fick se hela väsby innan vi hitta dit men det är ju alltid kul.
Fick även se barkarby handelsplats och jag pratade med Maria,
nästa gång vi åker till henne så ska vi minsann försöka ta oss dit!

Trots att det blev en lång kväll med spel som gick åt helvete
rent ut sagt så var det helt okej trevligt. Tur att Mathias var med,
för annars vettefan vad jag skulle gjort ;)

And if somebody´s going to make it,
then this somebody ought to be you
And if somebody´s going to fake it,
then this somebody, somebody is you
If it´s me that was going to take it,
then I know that it wouldn´t be straight
And I keep telling my reflection,
ambitions are already starting to fade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0