annandagen

God morgon.
Idag är det, för dig som inte visste det, annandagen.
Vi ska som jag har nämnt sjuttioelva gånger förrut åka
till Stockholm, eller rättare sagt Upplands Väsby, men
det hör ju till stockholm.

Dessutom ska vi åka en timme tidigare så ska vi gå
lite grann på Kista gallerian. Själv är jag lite orolig över
det med tanke på mellandagsrean. Lär vara armbågar
och galna stockholmare överallt!
Om jag har tur kanske mamma kan köpa en liten jacka
till mig för min vita är fin typ... en vecka sen ser den
förjävlig ut. Så om jag får någon, ska den inte vara vit!

Nejmen det blir nog trevligt det här, hoppas ju på lite annat
än julmat men om det är julmat så är ju det gott också. Hehe.
Men den här julen har jag varit duktig måste jag säga, jag
har faktiskt inte ätit så mycket så jag inte vet vart jag ska
ta vägen och jag har faktiskt varit småhungrig när jag har
gått och lagt mig. Mycket skönt måste jag säga!

Nu ska jag sluta babbla om min annandag och julmat osv.
Hoppas ni får en trevlig dag ni också,
yours truly,
Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0