<3

Sitter och kollar på best of Maria Montazami.
Jag älskar henne, så jävla blåst. Hahaha
"Jag och min man har ett jättebra betalningssystem,
han betalar allt. Toppen"

"Jag lärde mig koka kaffe när jag.. för ungefär ett år sen.
Nu är jag expert"

Det är hennes bästa enligt mig, eller när hon ska inreda ett hus
och det blir sjukt fult. hahahha eller när hon lurar sin man
på pengar för att köpa en kruka, eller när hon köper kylskåp.
Ja ni fattar. Hon är bäst helt enkelt !

Ikväll har jag varit ute och gått med Isabella, oj vad vi hade
mycket att prata om. Helt sjukt. Vi pratade så vi vart helt torra
i munnen. Så går det när man inte ses allt för ofta.
Synd, för det finns ingen snällare än Isabella, hon skulle inte ens mörda
en mygga! Det går inte att vara ledsen när man är med henne.
Tack för kvällen Isabella <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0