-

Det vart ingen lång tur på stan inte, skönt det eftersom
det är ganska så smockat. Hatar det. Och jag hade endå
bara en att köpa julklapp och Carro hade två så det gick bra.

Jag är lite sentimental och sitter och tänker på allt just nu,
jag mår inte bra av att tänka för jag börjar alltid saknar
händelser, personer osv. och man vet att den tiden aldrig
kommer tillbaka.. och att inte veta vad som kommer hända i
framtiden. nej, när man tänker tappar man kontrollen och
det gör mig ledsen, osäker och arg. jag vet inte varför
för jag är inget kontrollfreak.

jag ska sluta tänka och grubbla som sagt är, men när
man lyssnar på musik kan det inte låta bli att poppa upp tankar
och minnen. ni förstår säkert vad jag talar om.

nu ska jag kolla på film för det var längesen,
madagaskar 2 kanske, den bringar fram många bra minnen.
hahah nationella i matte när Carro sov hos mig och vi
var vakna och "plugga" matte aslänge men egentligen kollade
vi på film och flummade. Sen stressa vi som fan på morgonen
för att vi kom på att vi ville äta frukost på donken.
Helt sjuk dag!

yours truly,

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0