skadeglädje är den bästa glädjen

Jag måste erkänna att jag är skadeglad mot alla dom som börjar skolan imorgon.
För jag har en hel härlig vecka till. Nu ska jag ta mig sjutton njuta!

Men om ärligheten ska fram så vill jag komma tillbaka till skolan.
Komma tillbaka till rutiner, nu i slutet av sommaren när alla kommer tillbaka
från sin semester och sverige börjar komma upp i full fart känner man inte
riktigt att man hänger med och man får en slags skuldkänsla. Känner inte ni så?

Det ska bli roligt att börja i tvåan. Även fast det kommer att bli mycket plugg i år.
Man slipper vara yngst och det kommer nya ansikten i skolan (även om jag är ganska
säker på att det inte kommer vara 100% positivt). Jag tänker njuta av att gå runt
och leta efter dom som ser vilsna ut. Nej usch vad elak jag låter!
Jag önskar er 93:or som börjar på gymnasiet lycka till, och ni 92:or som ska
börja om!

yours truly,
Hanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh fuskigt, ja börjar på torsdag :(

2009-08-17 @ 00:42:32
URL: http://eswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0