schools back, from summer

God morgon!
Idag är det måndag, den 24 augusti. Det är många som klagar över att sommarlovet
är över. Jag ska inte klaga.. Jag kan inte säga att jag är överlycklig att skolan är
tillbaka. Men visst ska det bli skönt att komma tillbaka till rutiner?
Dessutom så är det ju 24 augusti, sommaren går mot sitt slut. Det blir kallare
här uppe i norden. Och vad ska man göra om dagarna, när det är fint väder?
Man kan inte sola och bada eftersom det går isbjörnar på gatorna nu för tiden!

Och tjusningen med att vara ute hela natten är borta för länge sen, det blir
mörkt vid kl.21 och iskallt vid samma tidpunkt.

Nej, som jag sagt förrut. Fokusera på det positiva! Ju fortare skolan startar,
desto snabbare får vi sluta den! Och visst är det lite spännande att se om
det är någon ny i klassen, och om någon har slutat? Det tycker iallafall jag.

Så jag går till skolan idag, utan en klump i magen!

yours truly,

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0