I need to take a holiday

Sista dagen på sommarlovet och jag jobbar.
Känner ni att jag är deprimerad, hallå?! Känner ni? KÄNNER NI?!
Nej, men det är fan inte roligt alltså. Hade ju gärna velat hitta
på något med mina vänner sista dagen. Men jag jobbar ju hela
kvällen så det är skit desamma...

Dessutom ska Mathias åka 2 veckor till thailand, om två veckor ;)
Ännu mer deprimerande. Jag kan inte åka någonstans.
Jag sparar mina pengar, mamma och stefan har köpt båt
och ska bygga altan, hos pappa måste vi skaffa hundvakt.
Så jag blir väl hemma i det här JÄVLA TRÅKIGA SVERIGE hela
vintern i år igen. Detta är faktiskt en jobbig känsla.

Nu vart jag... nu orkar jag inte skriva mer.

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0