Hanna Tunér



Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
1. Jag är duktig i skolan. Men jag lägger nästan ingen tid på läxor.
2. Jag hatar Sverige. Inte hur samhället är uppbygt, men människorna här och klimatet
3. Jag har ett otroligt minne, jag kan komma ihåg saker som folk glömt för länge sen.

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Jag kräver inte att man ska tycka om alla, men man ska kunna acceptera
människor i sin närvaro. Så, respekt är viktigt.
Sen humor!

Har du något smeknamn i skolan?
Nej, inte direkt.

Hur var du som barn?
Jag var pratglad, och jag älskade kameran. Speciellt filmkameran.
Mamma har massa filmer från när jag och Patrik var små och i nästan alla filmer
tar jag fram huvudet och gör grimaser. Haha, uppmärksamhetssjuk? Kanske!

Vad tycker du om fildelning?
Så länge priserna på filmer och musik är så höga tycker jag det är helt okej.
En skådespelare behöver inte tjäna flera miljoner på en film.

Varför bloggar du?
Jag bloggar mest för min egen skull. Istället för att skriva dagbok eftersom jag använder
datorn i princip varje dag.

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Absolut inte. Jag tror inte på kärleken.

Vad kan man leva utan?
Falska människor

Vilket är viktigast hos din partner?
att han är sig själv, att han har humor, att han är attraktiv och han visar att
han tycker om mig.

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Svår fråga. Ja och Nej, just nu är jag väldigt nöjd med mitt liv.
Det enda som fattas är att få resa runt och se om jag hittar nått ställe
som jag känner att här vill jag leva resten av mitt liv.

Hur ofta lagar du mat hemma?
Det blir väl lunch på loven och så, kanske hjälper mamma någongång

Vad skulle du göra med ett friår?
Resa, resa, resa lite till.

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Asien!

Är du pinsam på fyllan?
Hahaha jag vet inte. Kan väl hända. Men jag dricker aldrig så jag tappar
kontrollen så jag tror jag är helt okej!

Hur ser folk dig?
Alltså, jag vet inte. Jag har hört allt ifrån mupp till bitch.
Så det är helt olika. Och det är upptill folk vad dom tror, vill dom döma
mig innan dom känner mig så får dom göra det.

Människa som gör dig enbart ledsen?
jag tänker inte hänga ut någon

Människa som gör dig enbart glad?
Ingen nämnd, ingen glömd!
Jag tror nog att dom vet det! :)

Värsta känslan?
den där känslan man inte kan förklara som kan komma i alla lägen,
den kan även vara positiv. men när man inte kan förklara den är det hemskt

Favorit tv-program?
jag kollar inte så mycket på tv. Men det var Paris my new BFF, men nu
är det ju slut för säsongen så..

När grät du senast?
Förra torsdagen när jag kollade på Marley & Jag

Är du vidskeplig?
Nja, ibland.

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Det finns en massa saker. Men jag väljer att tänka att mitt liv kanske
inte alls skulle se likadant ut om jag ändrade saker. Och jag är nöjd
med mitt liv nu. Alla motgångar gör ju en starkare. Right ?

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Ragga upp någon snygging på ett helt sjukt sätt ;)

När blir man vuxen?
När man flyttar hemifrån!

Vill du säga förlåt till någon?
Jag har nog sagt förlåt till alla jag måste säga förlåt till.
Jag skulle vilja säga förlåt till min gammelfarmor förresten,
förlåt att jag var så dålig på att hälsa på dig när du levde. <3

Vem är din hjälte?
Det är den Hanna som lever längst inne i mig som i alla lägen
vet att jag klarar det, Även om det inte känns så för stunden

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
snygg OCH lycklig ;)

Vad är lycka?
det går inte att beskriva, men man vet när man är lycklig.
Det är när man bara njuter av allt!

Vilka personer beundrar du?
Handikappade människor!

Vem var din första kärlek?
David ;) Fast jag har aldrig varit kär på riktigt tror jag!

Vem har makten i ditt liv?
bara jag!

Har du någon dold talang?
eh... tråkigt men nej..

Har du någon fobi?
Jag är sjukligt rädd för spindlar. Men jag väljer att inte kalla det fobi
för det begränsar inte mitt liv. Men det är få som förstår hur rädd jag är.

Vad är det pinsammaste du gjort?
Jag har gjort saker som var pinsamt då, men inte är det
nu när man tänker på det i efterhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0